מיזם אינטרנטי: עסקים ושירותים בקריית האומנים רמלה

עסקים ושירותים בשכונת קריית האומנים רמלה – בקליק

0

-פרסומת-

מחפשים מורה פרטי, חוג לילד, עורך דין או אולי טכנאי מחשבים טובים? יוזמה חדשה שצמחה מהשכונה תאפשר לכולנו למצוא עסקים ושירותים מומלצים בקריית האומנים בקלי קלות. המטרה: לחבר את האוכלוסיה המקומית עם בעלי העסקים והשירותים בשכונה ובכך לחסוך טירחה, זמן יקר, כסף (כמובן) ומקרים מסוימים – גם עוגמת נפש. ובכמה מילים: פרסום, מבצעים, איכות, ביטחון ונגישות.

-פרסומת-

בשבועות האחרונים אני עומל על השקת אתר חדש עבור רעיון שפיתחתי. יהיה זה אתר עסקים אינטרנטי במיוחד לשכונתנו שיאפשר בלעדית לתושבי השכונה למצוא שירותים ובתי עסק מומלצים בשכונה בקלות, בנוחות ובמהירות, ובו בזמן יבטיח חשיפה אדירה וממוקדת לאותם בעלי עסקים.

האירועים האחרונים רק הוכיחו כמה חזקים אנחנו כשכונה, איזה מגוון של אנשים איכותיים זמין לנו כאן ולמה אנחנו מסוגלים. חשבתי מדוע לא לנצל את כוחנו כשכונה מבחינה מקצועית, חברתית וכלכלית. ראיתי לנכון לפתח רעיון זה לכלל השכונה כך שהן התושבים והן בעלי העסקים המקומיים יוכלו להרוויח ממנה.

אתר העסקים של קריית האומנים יאפשר לבעלי עסקים ולבעלי מקצוע מהשכונה לפרסם את השירותים שהם מציעים לצד מידע על עצמם ולקבל חשיפה אדירה, רלוונטית ואיכותית ביותר בפני קהל השכונה. מעבר לכך, האתר יאפשר פרסום בחינם, מה שיועיל במיוחד עבור בתי עסק חדשים בשכונה או לחילופין עבור בעלי מקצוע שאין ברשותם תקציב רב, כל זאת ללא כל התפשרות על איכות הפרסום, ויאפשר להם שגשוג וצמיחה בשכונה.

-פרסומת-

האתר יציג את בתי העסק המומלצים יחד עם השירותים שהם מציעים לתושבי השכונה, תחת קורת גג אחת. מעתה נוכל כולנו למצוא בקלות רבה כל דבר שאי פעם נצטרך כאן בשכונה. שירותים מומלצים, אמינים ומקצועיים במחיר הוגן לכל יהיו נגישים במספר קליקים. יחסך מאיתנו מאמץ, יציאה והתרחקות מהשכונה וזמן יקר שכן את הרוב הגדול נוכל למצוא ממש כאן! כתושבי השכונה, ניהיה זכאים מעת לעת להנחות והטבות אצל בתי העסק המפורסמים באתר. מעבר לכך, נוכל לקרוא ולשתף חברים בחוות דעת מניסיון אישי על העסקים והשירותים השונים.

אני רואה בביטחון ובאמון המשתמשים באתר ערך עליון ולכן רק עסקים ובעלי מקצוע שיעמדו בדרישות האמינות, המקצועיות, המחיר ההוגן של האתר ובשאר כללי האתר יפורסמו בו. מסיבה זו, כשתושב נכנס למצוא שירות מסויים באתר הוא יכול להיות בטוח שהעסק שאליו יפנה הוא אמין ומקצועי, שלא עובדים עליו ושהעסקה שהוא מבצע משתלמת.

האתר צפוי לעלות לאוויר במהלך החודשים הקרובים. בעלי עסקים המעוניינים להירשם לפרסום המוקדם באתר, יכולים להגיש בקשה כבר בימים אלה לכתובת Contact@Haomanim-AsaKim.co.il.

עדכון: נכון לשנת 2015, יוזמה זו נדחתה עקב בעיות טכניות וכרגע אינה עומדת על הפרק.

 

צילום מסך: אב טיפוס של אתר העסקים של קריית האומנים

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *