כך תגבירו במהירות את עוצמת השמע מהמחשב שלכם

3

-פרסומת-

אם לעיתים אתם מוצאים את עצמכם מעוניינים "לשבור את גבולות ה-100% ווליום" שאתם מוגבלים אליהם, וודאי תשמחו לשמוע שיש דרך לעשות זאת, ואפילו קלה מאוד! הדבר יכול להיות שימושי במיוחד אם אתם צופים בסרטון וידאו שפס הקול בו חלש יחסית או לא ברור מספיק, או לחילופין, כאשר אתם שומעים איזשהו שיר שאתם אוהבים וכבר הגברתם את עוצמת הקול למקסימום בכל מקום אפשרי ועדיין – זה לא מספיק. במדריך זה נראה כיצד ניתן להגביר מעט את עוצמת הווליום במחשב ללא התקנת כל יישום חיצוני. המדריך מתייחס לגרסאות האחרות של מערכות ההפעלה Windows 10 וכן ל-Windows 7, 8 ואף Windows Vista.

-פרסומת-

המדריך להגברת הווליום עוד יותר

1) עמדו על סמל השמע שבמגש המערכת ולחצו על מקש העכבר הימיני.

2) בתפריט אפשרויות השמע שנפתח, לחצו על האפשרות "פתח מערבל עוצמה".

-פרסומת-

3) במערבל העוצמה לחצו על התקן השמע שלכם, לרוב מדובר ברמקולים.

4) בחלון שיפתח עברו ללשונית בשם "שיפורים".

5) ברשימת השיפורים, סמנו את תיבת הסימון של השיפור "קיזוז עוצמה" על מנת להפעילו.6) אשרו את הבחירה באמצעות לחיצה על "אישור".7) כעת הפעילו מחדש את האפליקציה או האפליקציות שאתם מעוניינים להגביר את העוצמה שלהן מעבר למקסימום הרגיל ובדקו את העליה הנוספת בווליום הנשמע. למשל, אם מדובר בניגון ווידאו או קובץ אודיו בנגן מדיה, סגרו והפעילו את הנגן מחדש. אם מדובר בלשונית בדפדפן שמנגנת מדיה כלשהי – רעננו את הלשונית. במידה וישנה דרך לשלוט על הווליום מהאפליקציה – וודאו כי הווליום בה מכוון להיות על העוצמה הגבוהה ביותר.

8) רצוי אך לא מחייב לוודא שהרמקולים במערכת הם בעוצמה המקסימלית בזמן ההאזנה, במיוחד אם אתם רוצים להגביר את עוצמת הצלילים מעבר ל-100%. אחרת, אתם תשמעו צליל ברור וחזק יותר אך בעוצמת ביניים.

סיימנו! מעכשיו, כל עוד לא תשנו את ההגדרה שהגדרנו, עוצמת הצלילים, כלומר הסאונד שתופק מהמחשב שלכם תיהיה גבוהה יותר מהרגיל.

 

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
  1. ninagalaxy הגיב

    אין לי את enhacments במערבל שמע

  2. שליו הגיב

    תודה רבה עבד לי מצוין, כאילו נוסף עוד 5% ל100. זה ממש בקטנה אבל עדיין טוב

  3. יוסי לישה הגיב

    שליו, תודה רבה על הפידבק. שמח שסייע לך.

הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *