הצהרת נגישות האתר סמארטק מחשבים

0

אני שמח להציג לכל המעוניין בכך את הצהרת נגישות האתר סמארטק מחשבים עבור אנשים בעלי מוגבלויות שונות.

במסגרת תקנות נגישות אתרי אינטרנט לאנשים בעלי מוגבלויות שנכנסו לתוקף לפני 3 שנים (מתוך החוק לשיוויון זכויות אנשים עם מוגבלויות ב-1998), האתר של סמארטק מחשבים עבר הנגשה גם לטובת בעלי מוגבלויות שונות. מטרת ההנגשה היא להקל ולאפשר נגישות מירבית לבעלי מוגבלויות שונות גם לאתר האינטרנט של סמארטק מחשבים ולמאמרים המתפרסמים בו. אתם מוזמנים להיכנס למאמר בנושא הנגשת אתרי אינטרנט של עו"ד יורם ליכטנשטיין למידע מקיף בנושא.

כיצד הונגש אתר זה?

האתר הונגש באמצעות הטמעת התוסף החינמי נגיש לי מבית לוקלייז. פרטים מלאים על התוסף בקישור.

אפשרויות הנגישות שהאתר מספק כרגע הינן:

  • שינוי גדלי טקסט
  • שינוי צבעי כלל האלמנטים באתר
  • ברירת מצב תצוגה: הצגת תמונות או טקסט בלבד
  • סימון קישורים וכותרות בטקסט
  • שמירת העדפות ההנגשה של הגולש
  • איפוס העדפות ההנגשה

כלל האפשרויות זמינות דרך מלבן הנגישות המרחף באחד מקצוות אתר זה.

על מנת ליהנות מאפשרויות נגישות אלו נדרש:

  • דפדפן אינטרנט עדכני כמו גוגל כרום, פיירפוקס, אדג' או אופרה.
  • לחילופין, דפדפן אינטרנט עדכני בגרסה ניידת (לגישה דרך הסמארטפון).

הסרת אחריות האתר

כמו בכל יצירה טכנית, גם במנגנון ההנגשה של האתר לבעלי מוגבלויות עשויות להיות תקלות. במידה והנכם מוצאים תקלת נגישות באתר, אבקש מכם לדווח על כך באמצעות תגובה לפוסט זה.

כל אחד ואחד מצוות האתר סמארטק מחשבים לא יישא כל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש באתר זה, על כל מרכיביו, כולל שימוש בתכנים המתפרסמים בו או באפשרויות הנגישות שלו. האחריות הינה על המשתמש בלבד. המשתמש גם, לא יישא כל טענה באשר לאתר או התוסף. כמו כן, כל שימוש באפשרויות ההנגשה, ובכלל הטמעתם באתר, חייב בעמידה בתנאי השימוש של התוסף נגיש לי המפורסמות כאן. לפיכך, כל שימוש באתר זה מהווה הסכמה לכל תנאי השימוש באתר כולל אלו של סעיף זה.

תודות

אני רוצה להודות לדן יעקוב מלוקלייז, המפתח העיקרי של התוסף נגיש לי ולצוות נגיש לי עצמו, על פיתוח התוסף החביב ותרומתו למען מטרת הנגשת אתרי אינטרנט בקלות לטובת אנשים בעלי מוגבלויות. לא רק שמדובר בפרויקט לא פשוט, אלא גם מדובר בפרוייקט בעל מטרה נעלה! אתם מוזמנים לקרוא על התוסף החינמי נגיש לי כאן וללמוד כיצד להטמיע אותו באתר שלכם.

עשוי לעניין אותך
הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *