כיצד ניתן לבטל לגמרי את ההודעה לשדרוג ל-Windows 10 בחינם?

1

-פרסומת-

המדריך שלפניכם הינו קצר ומהיר שיראה לכם צעד אחר צעד בליווי תמונות כיצד להסיר פעם אחת ולתמיד את התוכנית "קבל את Windows 10" שחלק גדול מהמשתמשים ימצא אותה לא רלוונטית ומיותרת ואולי אפילו מטרידה. בסיומו לא תראו יותר את האייקון ליד השעון ולא תקבלו הודעות והצעות לשדרוג ל-Windows 10. כך תיפטרו מההודעה לשדרוג מחשבכם ל-Windows 10. המדריך רלוונטי לבעלי Windows 7 או Windows 8.

-פרסומת-

קצת פרטים על היישום "קבל את Windows 10"

היישום "קבל את Windows 10" או באנגלית "Get Windows 10" מותקן באופן אוטומטי על מערכת ההפעלה כחלק מהעדכונים השוטפים וישופעל במידה ואתם זכאים לביצוע שדרוג חינמי למערכת ההפעלה. מטרתו היא לא יותר מליידע את המשתמש במערכת בזכאותו לשדרוג חינם, להביא אותו לבצע שדרוג ל-Windows 10 ולעזור לו לבצעו בקלות בעצמו. עם זאת, ניתן לבצע את השדרוג ללא היישום הזה. ברגע שנסיר את היישום לא נקבל יותר את ההודעות האלה.

המדריך – כיצד נסיר לחלוטין את התוכנית?

שלב 1 – כניסה ליישום Windows Update

לחצו על צירוף המקשים CTRL+R ולאחר מכן הקלידו בתיבת הטקסט שבחלון שהופיע את הטקסט wuapp. לחצו אנטר ותוכלו להבחין שנתפתח היישום לניהול העדכונים למערכת ההפעלה.

-פרסומת-

שלב 2 – איתור העדכון הרלוונטי להסרה

בממשק שנפתח חפשו את הכיתוב "ראה עדכונים מותקנים" ולחצו עליו. בתיבת החיפוש שלמעלה הקלידו KB3035583 (שמהווה מזהה עבור העדכון שמהלכו הותקנה התוכנית). לאחר מספר שניות תוכלו לראות תוצאת חיפוש אחת, לחצו באמצעות מקש העכבר הימיני עליה ולאחר מכן על "הסר עדכון".

שלב 3 – הסרת העדכון

אשרו את ההודעה שתוצג להתחלת הסרת העדכון. בסיום הסרתו. הפעילו מחדש את המחשב.

שלב 4 ואחרון – הסתירו את העדכון שלא יחזור שנית

היכנסו שוב ליישום Windows Update (שלב 1). שם בחרו באפשרות "בדוק אם קיימים עדכונים". כשתסתיים בדיקת העדכונים לחצו על "עדכונים אופציונליים זמינים" שבמרכז המסך, חפשו את העדכון שדומה לשם "עדכון עבור Windows – עדכון KB3035583", לחצו עליו מקש ימיני והסתר עדכון. סיימתם!

 

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
  1. […] האחרון הגיע. פעלו על פי המדריך הקצרצר הנפרד הבא על מנת להסיר לחלוטין את התוכנית שמנסה לגרום […]

הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *