איזה אנטי וירוס תוכלו להתקין על Windows 10?

5

-פרסומת-

Windows 10 הושק רישמית אתמול ויגיע אט אט למיליוני משתמשי Windows ברחבי העולם. רוב תוכנות האנטי וירוס (כך גם חבילות האבטחה המקבילות) כבר תומכות במערכת ההפעלה החדשה בגרסאות העדכניות שלהן ובכל זאת הכנתי רשימה של תוכנות האבטחה הפופולאריות התומכות במערכת ההפעלה החדשה וכמה דברים שכדאי לדעת בעניין תאימות תוכנות האבטחה שלכם ל-Windows 10.

-פרסומת-

תוכנות האבטחה שתומכות ב-Windows 10 בגרסתן האחרונה

זוהי רשימת תוכנות האבטחה הפופולאריות שמספקות הגנה בזמן אמת התומכות ב-Windows 10 כבר עכשיו. ישנן תוכנות שתומכות ב-Windows 10 שלא יצויינו כאן כי כמובן שלא ניתן לכלול את כולן. לשימושכם, הכנסתי את המוכרות ביותר שתואמות. תוכנות אבטחה פופולאריות שלא הוכנסו כאן ככל הנראה לא תומכות בשלב זה ב-Windows 10 וגרסה תומכת תשוחרר סביר להניח בקרוב. בנוגע לחומות אש, ברגע שמצויין כי מוצר Internet Security תומך ב-Windows 10, כך גם מוצר חומת האש של אותה חברה.

  • Avast AntiVirus / Avast Internet Security
  • AVG AntiVirus / AVG Internet Security
  • Avira AntiVirus / Avira Internet Security
  • Bitdefender Antivirus / Bitdefender Internet Security
  • COMODO AntiVirus / COMODO Internet Security
  • Emsisoft Anti-Malware
  • Eset NOD32 Anti-Virus / ESET Smart Security
  • Fortinet FortiClient AV
  • Kaspersky Anti-Virus / Kaspersky Internet Security / Total Security
  • Malwarebytes Anti-Malware / Malwarebytes Anti-Exploit
  • Panda AntiVirus / Panda Internet Security

-פרסומת-

כמה דברים שכדאי לדעת על התקנת אנטי וירוס ב-Windows 10

שימו לב לכך ש-Windows 10, כמו Windows 8 כבר מגיעה עם תוכנת האנטי-וירוס של מיקרוסופט, Windows Defender. בעת התקנת כל תוכנת אנטי וירוס תואמת על מערכת ההפעלה, Windows Defender תנוטרל באופן אוטומטי.

הגדרות של Windows Defender ב-Windows 10

כמו כן, במידה ואתם מתכוונים לבצע שדרוג ל-Windows 10, ולא התקנה נקיה, ומותקנת לכם תוכנת אנטי וירוס בעלת רישיון תקף ופעיל שזמינה לה גרסה התואמת ל-Windows 10, אשף השדרוג ידאג להסיר את הגרסה הישנה ולהתקין את הגרסה החדשה כחלק מהשדרוג, כאשר בתהליך זה אמורות להישמר הגדרות התצורה של התוכנה. במידה והאנטי וירוס אינו בתוקף, השדרוג יסיר אותו ומוצר ה-Windows Defender יחכה לכם בתום השדרוג.

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
  1. […] היישום "קבל את Windows 10" הוא למעשה כלי שמיקרוסופט הפיצה בחודשים האחרונים למחשבים בעלי גירסאות Windows 7 ו-Windows 8 השונות שזכאיות לקבלת שדרוג בחינם ל-Windows 10. היישום מהווה מסייע שדרוג ל-Windows 10 ועל הדרך בודק לעומק את תאימות המערכת שלכם למערכת ההפעלה החדשה מבחינת החומרה, כל התוכניות המותקנות על המחשב וכן ההתקנים הנלווים. לכן, אינכם צריכים לבצע בדיקה ידנית ופרטנית לגבי תמיכה של התוכנות שלכם ב-Windows 10, הדבר נכון גם לבדיקת תאימות של תוכנות אבטחה ואנטי וירוס ל-Windows 10. […]

  2. עדי הגיב

    שלום,
    האם ניתן להסתפק במה שמייקרוסופט מספקים ולא להתקין תוכנת אנטי וירוס?
    תדוה

    1. יוסי לישה הגיב

      שלום עדי,
      כן, בוודאי שאפשר ואין רע בכך.
      שימי לב שכמו בכל מוצר, מוצרים מתחרים עשויים להיות טובים יותר מבחינות מסויימות, כולל בהתמודדות עם מזיקים ובהשפעה על ביצועי המחשב.
      אבל את יכולה להשתמש במחשב שלך בכיף עם Windows 10 יחד עם תוכנת האנטי וירוס המובנית וכמו תמיד מהצד שלך להשתמש במחשב בצורה בטוחה. שבוע טוב ובטוח!

    2. יואב הגיב

      האם אני צריך להריץ את האנטי וירוס, או שזה נעשה אוטומטית?

      1. יוסי לישה הגיב

        שלום יואב, Windows 10 כבר מגיעה עם תוכנת האנטי וירוס הבסיסית Windows Defender ולכן אין צורך בהתקנה מצידך.
        בעת הסרת תוכנת אנטי וירוס אחרת, התוכנה הזו תופעל אוטומטית.

הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *