מיקרוסופט מציגה יישום שיסייע למתאימים לשדרג ל-Windows 10 בחינם

3

-פרסומת-

מיקרוסופט מפיצה את היישום "קבל את Windows 10" במטרה לעודד ולעזור למשתמשים לשדרג למערכת ההפעלה הבאה שלה, Windows 10 בחינם כאשר תיהיה זמינה.

-פרסומת-

מהו היישום "קבל את Windows 10" ובשביל מה אני צריך אותו?

היישום, שבאנגלית נקרא "Get Windows 10" הוא בסך הכל יישומון עזר שמיקרוסופט מפיצה דרך שירות העדכונים האוטומטיים של מערכות ההפעלה שלה. מטרתו היא לא יותר מלסייע למשתמשים ב-Windows 7 ו-Windows 8.1 (בגרסה מקורית) לשדרג ולעבור ל-Windows 10 אם מחשבם עומד בדרישות של מערכת ההפעלה החדשה. היישום מציג ומראה את תכונות של מערכת ההפעלה, בהן יכול המשתמש לעיין, במטרה להראות לו מה חדש ב-Windows 10 ולאחר מכן להחליט אם ברצונו לשדרג למערכת. היישום נגיש למשתמש דרך אייקון במגש המערכת שבשורת המשימות.

המסך הראשי של היישום

האם חייבים את היישום "קבל את Windows 10" בשביל לבצע שדרוג ל-Windows 10?

ממש לא. היישום הינו כלי עזר ותו לא. מלבד לבדוק את מחשבי המשתמשים מבחינת תמיכה ותאימות למערכת ההפעלה החדשה ולאחר מכן להוריד את קבצי השדרוג ולאתחלו בשבילם, הוא אינו עושה דבר. לכן ניתן בכל דרך אחרת להתקין את מערכת ההפעלה. במידה ומעוניינים לבצע שדרוג ניתן לבצעו באמצעות כלי זה בצורה פשוטה או לחילופין לבצע הורדה ידנית של חבילת ההתקנה ולאחר מכן להפעילה לאיתחול השדרוג. ואין כל הבדל טכני בין שתי השיטות.

הסבר ביישום לגבי הליך השדרוג הפשוט ל-Windows 10, הורדה ברקע, התקנה וזהו זה!

-פרסומת-

האם יש אפשרות שהיישום לקבלת Windows 10 לא מותקן אצלי? מדוע אני לא רואה את האייקון?

כן. כמובן שיש מצב שהיישום אינו מותקן על המחשב. אך העובדה אם מופיע האייקון במגש המערכת או לא, לא קובעת אם היישום מותקן או לא. אתחיל בכך שאם היישום לא מותקן בוודאות לא יראה האייקון, מה שניגרם ככל הנראה שטרם הותקן העדכון הרלוונטי (עדכון KB3035583) במערכת ההפעלה שאחראי לקיומו של היישום "קבל את Windows 10".

אייקון היישום לקבלת Windows 10

אם היישום הותקן אך לא הופיע האייקון שלו, ייתכן שהמערכת שהמשתמש מריץ לא כשירה להרצת Windows 10, או במילים אחרונות לא עומדת בדרישות מערכת ההפעלה שלה. לחילופין, כפי שציינתי קודם, היישום נועד לעזור רק לבעלי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8.1 מקוריות ובגרסאות מתאימות לבצע את השדרוג, לכן אם המערכת המותקנת אינה עונה על תנאי זה גם בקיומו של היישום, האייקון ואפשרויות השדרוג לא יהיו זמינות למשתמש. במצב כזה אגב, אין סיבה להחזיק את היישום שכן הוא חסר תועלת וההמלצה היא להסירו.

gui2
תפריט ניווט בין אפשרויות היישום, היישום מצגי תכונות חדשות לעידוד שדרוג ל-Windows 10

בין אם היישום מותקן או בין אם לאו, המשתמש צריך לשאול את עצמו אם בכלל הוא מתכוון להשתמש בו, האם המחשב שלו עומד בדרישות להרצת Windows 10 ולקבלתו בחינם במסגרת הצעת השדרוג החינמית ל-Windows 10, האם הוא מתכנן לבצע הורדה ושדרוג ל-Windows 10 באמצעות היישום או באופן ידני שדורש בסך הכל הורדת קובץ התקנה ממיקרוסופט והרצתו.

כיצד אפשרי להסיר את היישום?

ניתן להסיר בקלות את היישום "קבל את Windows 10" במספר דרכים. הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט להסיר את העדכון שאחראי עליו. אפשרות זו תימנע מהיישום לרוץ ברקע וגם להוות מטרד אצל משתמשים מסויימים.

 

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
  1. […] היישום "קבל את Windows 10" או באנגלית "Get Windows 10" מותקן באופן אוטומטי על מערכת ההפעלה כחלק מהעדכונים השוטפים וישופעל במידה ואתם זכאים לביצוע שדרוג חינמי למערכת ההפעלה. מטרתו היא לא יותר מליידע את המשתמש במערכת בזכאותו לשדרוג חינם, לגרום לו לבצע שדרוג ל-Windows 10 ולעזור לו לבצעו בקלות בעצמו. עם זאת, ניתן לבצע את השדרוג ללא היישום הזה שימשיך להופיע במגש המערכת כל עוד לא נסתיר משם או נסיר אותו לגמרי. […]

  2. […] המשדרגים דרך היישום לשדרוג ל-Windows 10 יצטרכו חיבור זמין לרשת לצורך הורדת חבילת ההתקנה […]

  3. […] מיקרוסופט מציעה תוכנית שדרוג בחינם ל-Windows 10 לזכאים מבין משתמשי Windows 7 ו-Windows 8.1. ההצעה לשדרוג בחינם תקפה לשנה שלמה מאז ההשקה של חלונות 10. כלומר, במהלך השנה מה-29 ביולי השנה, תוכלו למצוא זמן מתאים לבצע שדרוג, אותו תקבלו בחינם אין כסף. בתום שנה, ניתן כמובן לבצע שדרוג אבל בתשלום. […]

הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *