משדרגים ל-Windows 10? כל מה שאתם צריכים לדעת

9

-פרסומת-

מיקרוסופט מציעה שדרוג למערכת ההפעלה הבאה שלה, שתושק בסוף החודש, Windows 10, בחינם לגמרי תחת מקרים מסויימים. אילו משתמשים יכולים לשדרג, מאיזו גרסאות מערכות הפעלה ניתן לבצע את השדרוג ומהן הכוכביות הקטנות? כל מה שכדאי שתכירו על תוכנית השדרוג החינמי ל-Windows 10.

-פרסומת-

היישום "קבל את Windows 10" – להוריד ולהתחיל בתהליך השדרוג עצמו בחינם

מיקרוסופט מציעה תוכנית שדרוג בחינם ל-Windows 10 לזכאים מבין משתמשי Windows 7 ו-Windows 8.1. ההצעה לשדרוג בחינם תקפה לשנה שלמה מאז ההשקה של חלונות 10. כלומר, במהלך השנה מה-29 ביולי השנה, תוכלו למצוא זמן מתאים לבצע שדרוג, אותו תקבלו בחינם אין כסף. בתום שנה, ניתן כמובן לבצע שדרוג אבל בתשלום.

שדרוג בחינם ל-Windows 10 מ-Windows 8.1, Windows 7 וגם מ-Windows Phone 8.1

השדרוג עצמו הוא מה שמיקרוסופט נותנת בחינם! מיקרוסופט לא מחלקת כאן רישיונות חוקיים לשימוש במערכת ההפעלה שלה. כלומר אם היה לכם רישיון שרכשתם למערכת הפעלה שניתן לשדרג ממנה, כמו Windows 7 Home Premium, במהלך השדרוג הרישיון המקורי שלכם יומר לרישיון חוקי למהדרין של Windows 10. לאחר מכן תוכלו להנות מ-Windows 10 על אותו מכשיר למשך כל החיים.

מאידך, אם השתמשתם בעותק לא מקורי של מערכת ההפעלה, תיהיו זכאים לשדרוג בחינם אבל לאחר השדרוג תעמוד לרשותכם תקופת ניסיון במערכת ההפעלה של 30 ימים שעד לסיומה תצטרכו לשלם על המערכת על מנת להנות ממנה, אחרת פשוט מערכת ההפעלה תיחסם לשימוש.

דבר נוסף הוא שהשדרוג לא מאפשר לשדרג מכל מהדורה לכל המהדורות האחרות של מערכת ההפעלה החדשה, מה שכן אפשר לבצע במהלך שדרוג רגיל (או שנמוך). למשל, אם אתם בעלי Windows 8.1 "הרגילה" לא תוכלו לבצע שדרוג בחינם בכלל ל-Windows 10 Pro שמיועד לצרכים שונים. רשמתי כאן את כל נתיבי השדרוג המותרים במסגרת הצעת השדרוג בחינם של מיקרוסופט ל-Windows 10  לשנה הקרובה.

נתיבי שדרוג ל-Windows 10 במסגרת תוכנית השדרוג החינמי

שדרוג ל-Windows 10 מ-Windows 7

בעלי Windows 7 במהדורות Starter, Home או Home Premium זכאים לשדרוג ל-Windows 10 Home. בעלי מהדורות Professional או Ultimate זכאים לשדרוג ל-Windows 10 Pro. שימו לב ששדרוג מ-Windows 7 מחייב SP1 ומעלה (זמין בחינם דרך Windows Update).

שדרוג ל-Windows 10 מ-Windows 8.1

בעלי Windows 8.1 במהדורה הרגילה זכאים לשדרוג ל-Windows 10 Home בעוד שבעלי מהדורת ה-Pro של Windows 8.1 זכאים לשדרוג למהדורת ה-Pro של Windows 10.

-פרסומת-

שדרוג ל-Windows 10 מ-Windows 8

בעלי Windows 8 (ליבת NT 6.2) חייבים לשדרג ל-Windows 8.1 כדי לבצע שדרוג ל-Windows 10. השדרוג ל-8.1 ניתן בחינם דרך חנות האפליקציות של מיקרוסופט.

 

נתיבי שדרוג ל-Windows 10 שלא נכללים בהצעת החינם

שדרוג ממהדורות ה-Enterprise ל-Windows 10

מיקרוסופט לא מציעה את השידרוג בחינם ל-Windows 10 לבעלי מהדורות ה-Enterprise של מערכות ההפעלה שלה.

 

מעברים ל-Windows 10 הדורשים התקנה נקיה

שדרוג ל-Windows 10 מ-Windows RT/ RT 8.1

כרגע לא קיימת אפשרות שדרוג עבור מערכות הפעלה אלה. ייתכן שבהמשך תיהיה כזו.

שדרוג מ-Windows Vista ל-Windows 10

לא ניתן לבצע שדרוג מ-Windows Vista ל-Windows 10. משתמשי מערכת הפעלה זו חייבים בביצוע התקנה מלאה מחדש למטרת השדרוג.

שדרוג מ-Windows XP ל-Windows 10

Windows XP כבר ממזמן לא מקבלת תמיכה ממיקרוסופט. בניגוד לכך שעדיין נתח השוק שלה לפי NetMarketShare עדיין לא קטן (בעולם עומד על מעט יותר מ-15%) ובהתאם לעובדה שהיא מערכת מיושנת שהושקה בראשית העשור הקודם, לא קיימת אפשרות לשדרג ממנה ל-Windows 10. לכן בעלי Windows XP יכולים לעבור ל-Windows 10 דרך התקנה מחדש של מערכת ההפעלה מאפס.

 

 

-פרסומת-

עשוי לעניין אותך
  1. […] בדרישות מערכת ההפעלה שלה. לחילופין, כפי שציינתי קודם, היישום נועד לעזור רק לבעלי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8.1 …, לכן אם המערכת המותקנת אינה עונה על תנאי זה גם בקיומו […]

  2. […] 10 רק הושקה והמונים נרשמו לבצע שדרוג למערכת ההפעלה החדשה בחינם. רק לפני כן, אני מפרסם מאמר זה בו תוכלו למצוא את כל […]

  3. […] על מערכת ההפעלה כחלק מהעדכונים השוטפים וישופעל במידה ואתם זכאים לביצוע שדרוג חינמי למערכת ההפעלה. מטרתו היא לא יותר מליידע את המשתמש במערכת בזכאותו […]

  4. אבי רובין הגיב

    יש לי מחשב שבו מוקנ ווינדוס XP וקניתי ווינדוס 10 אני רוצה להתקין את הווינדוס 10 במקום,כיצד אני עושה את זה נכון
    תודה

    1. יוסי לישה הגיב

      שלום אבי,
      אין דרך לשדרג מ-XP ל-10.
      הדרך הפרקטית היחידה שלך להגר מ-Windows XP ל-Windows 10 היא לגבות את כל המסמכים והתוכניות שלך ולאחר מכן לבצע התקנה נקיה של מערכת ההפעלה Windows 10 על המחשב. לסיום התקן את כל מה שתצטרך – תוכניות, הגדרות והחזר את המסמכים שלך שגיבית.
      דרכי גיבוי לא חסרות, זה יותר תלוי בך. ייתכן גם שאין לך מה לגבות – במצב זה עליך פשוט לבצע פורמט לכונן הקשיח שלך (לאחר הקצאת מחיצה) ולבצע התקנה נקיה של Windows 10 על זו של XP, הליך פשוט למדי כשמדובר ב-Windows 10.

      בהצלחה.

  5. […] על מערכת ההפעלה כחלק מהעדכונים השוטפים וישופעל במידה ואתם זכאים לביצוע שדרוג חינמי למערכת ההפעלה. מטרתו היא לא יותר מליידע את המשתמש במערכת בזכאותו […]

  6. […] מבלי לבקש את הסכמתכם. וכן – שום דבר לא יפגע לכם באפשרות לשדרג בחינם ל-Windows 10 כל עוד תבצעו את השדרוג לפני סיומו של חודש יולי […]

  7. […] על מערכת ההפעלה כחלק מהעדכונים השוטפים וישופעל במידה ואתם זכאים לביצוע שדרוג חינמי למערכת ההפעלה. מטרתו היא לא יותר מליידע את המשתמש במערכת בזכאותו […]

  8. […] הקודם שלכם אך ורק אם לא עברו 30 ימים מאז שביצעתם את התקנת השדרוג של Windows 10. לאחר מועד זה, התהליך לא רלוונטי ולא תוכלו לחזור אם לא […]

הגב

לא נפרסם את האימייל שלך.

רק לוודא זריז שאתה אנושי *